25 may 2020

HOW ARE YOU? 1st and 2nd


Nesta semana imos traballar o vocabulario relacionado cos sentimentos e as emocións. Na vida é moi importante saber identificar as nosas propias emocións e as de outros. Aprender a expresar as emocións é unha parte importante da aprendizaxe das linguas. A maioría do vocabulario que imos traballar é moi coñecido pol@s nen@s de forma oral porque o estamos traballando dende os tres anos. Imos aprender a escribilo e engadiremos algunhas palabras máis para poder dicir como nos sentimos .


Recordade: As actividades son orientativas e podedes repartir as tarefas, non é necesario que fagades todo. Vós e as vosas familias decidides.
 Se non podedes imprimir podedes facer as actividades de escribir nun folio ou nunha libreta, no que teñades. Non hai que copiar os debuxos, poñemos o número da ficha e escribimos (ou debuxamos ou o que se pida) as respostas. Non quedarán tan “escolarmente” ordenadas pero seguro que vos quedarán preciosas igualmente, sodes uns artistas.


A  aplicación Navio non traballa este tema pero alí encontraredes cancións, videos con historias e actividades que seguramente vos apeteza facer. Os que queirades que vos dé de alta na aplicación co voso correo electrónico poñédevos en contacto comigo.
 A forma de contacto para o que precisedes é o correo paqcha@cpiares.com ou a través da vosa titora.


Non esquezades que os vídeos son fundamentais para aprender a correcta pronunciación das palabras (HAI QUE VELOS VARIAS VECES NA SEMANA E REPETIR, REPETIR E REPETIR AS PALABRAS)


1.     HELLO, HELLO, HOW ARE YOU? Que tal estás? Todos coñecemos a canción porque é unha nova versión da que cantamos cada día para saudarnos. Así que a cantar e bailar.




2.     MOVE, REPEAT AND LEARN THE WORDS. E agora toca poñerse de pé e moverse mentres repetimos, recordamos e aprendemos novo vocabulario. Tamén hai que poñer caras. Ponlle cara a cada sentimento.

3.     WORKSHEET  1. Aprendemos a escribir  os nomes dos sentimentos. Repasa e copia. Le e rodea a palabra correcta

4.     Imos aprender a debuxar algúns dos nosos sentimentos con este video, fíxate como cambia a posición das cellas, dos ollos e da boca.

5.    WORKSHEET 2. Agora tócache debuxar a ti: Le e debuxa as caras.

6.     HOW ARE YOU? Como estás? Atréveste a facer un álbum de sentimentos? Faite fotos ou fotografía a outra persoa amosando os diferentes sentimentos e ponlle a palabra. Pode ser algo coma o exemplo(tamén se pode facer co móbil ou debuxando, cada un como vexa).


 7.     Vídeo para escoitar e repetir. As festas son unha fonte de emocións:  agora é o momento de recordar o  novo vocabulario.



8.    WORKSHEET 3. Completa as frases coas palabras da caixa.

9.    WORKSHEET 4.Agora volve ver o video  e escribe o que están dicindo os nenos. Ao mellor tes que mirar as palabras nas fichas anteriores ou no video.

10.  E unha canción para rematar esta semana.


1.    HELLO, HELLO, HOW ARE YOU? 
Let's sing and dance.

(from Hello! | featuring The Super Simple Puppets | Super Simple Songs)






2. Move, repeat and learn the words.
 (from Feelings and Emotion Chant - Adjectives for Kids by ELF Learning)







3. WORKSHEET  1: Trace and copy. Circle. 


 


 4.Watch how to draw emotions. Pay attenttion to the eyebrows, eyes and mouth.

(from Feeling and Emotion | How to draw simple face | by BabyA Nursery channel)






5.WORKSHEET 2. Drawing emotions: draw the faces. 



 6.     How are you? My feelings album.



  7.     Let's revise the feeling words.
(from Kids vocabulary - [NEW] Feel - feelings - Are you happy? - English educational video)




8. WORKSHEET 3: Write.
9. WORKSHEET 4: Write. 

10.  Let's sing now.

(from Feelings | Word Power | PINKFONG Songs for Children)





No hay comentarios:

Publicar un comentario