THE BODY
– “WILD WILD ANIMALS”
Non esquezades
que para ver os videos so tedes que abrir o Blog de Inglés e darlle no
play.
https://jellywall10.blogspot.com/
Antes de nada queremos
recordar a todos, rapaces e rapazas e tamén ás vosas familias, que as
actividades que se vos presentan están pensadas para chegar a todos vós, para
atender á diversidade que hai entre o noso alumnado e polo tanto haberá tarefas
para toda esa gran variedade.
Polo que cada un de vós fará
aquelas tarefas que considere que é capaz de levar adiante de maneira autónoma,
ou coa nosa axuda, a das profes, que estamos para calquera dúbida.
Isto está pensado para todos os gustos e
posibilidades:
Os
que sempre queredes máis
Os
que aceptades o que vos propoñen.
Os
que axiña vos cansades.
Como recomendación abride o blog para poder ir mirando os videos
e seguindo a orde pasiño a pasiño.
Tempo de aprender e tamén de pasalo ben!
Nesta semana imos recordar o noso corpo Our
body e as súas partes. Tamén imos cun tema interesante e moi divertido: O mundo
animal. Wild animals.
Como o vedes??
Para o alumnado de 3º que non recordé o enderezo
de correo onde enviar as tarefas:
paqcha@cpiares.com
Para o alumnado de 4º que esqueza o enderezo
de correo onde enviar as tarefas:
fifiseijo@cpiares.com
DIA 1 – DAY 1
OUR BODY.
- Imos empezar coma xa estades afeitos, cun video para arrincar con enerxía:
VIDEO 1 Esconder y buscar
partes del cuerpo para los niños | Historias en inglés para los niños English
2. VIDEO 2: Antes de
poñernos á faena imos refrescar ben a nosa memoria. Mirade este video: Body Parts Vocabulary
3.
FICHA I. SHEET 1. Agora tedes dúas opcións para facer esta
ficha. Vós sodes os que ides decidir cal opción é máis axeitada para cada un.
(PÁXINAS 3 e 4)
OPCIÓN
A : MIrade o vocabulario e logo completades a seguinte
ficha cos nomes das partes do corpo sen mirar ata rematar.
OPCIÓN
B: Completades a ficha das partes do corpo e logo
comprobades as vosas respostas mirando o solucionario.
4. VIDEO 3. Continuamos
con este video que deberedes ver con atención. Se necesitades ir parando
cada pouco non hai problema.
The parts of the body and their uses
5. Isto ten boa pinta. Agora que xa
refrescáchedes a vosa memoria imos ao lío: Como se vos dan os encrucillados?
FICHA 2– SHEET 2– Parts of the body. Fill in the crossword and find the hidden words. (PÁXINA 5)
6. FICHA 3–
SHEET 3 – The body. Primeiro teredes que colocar os
nomes das partes do corpo onde corresponda. Logo completar cos adxectivos do cadro. E a última
parte , ollo!! Non é para copiar o texto. Teredes que facer un texto parecido
pero falando de vós mesmos. Esta última parte é para os de
4º e aqueles de 3º que o queiran intentar.(PÁXINA 6)
7. FICHA 4 –
SHEET 4 E por ultimo esta
ficha de colorear. Podedes guiarvos polo modelo ou facer a vosa propia versión. (PÁXINA 7)
8.
VIDEO 4: Penso que recordaredes este video. Esta vez está convertido nun xogo.
Para os que lles gustan os xogos este é ideal. Bingo!! Teredes que pinchar no link.
Pink Panther: Cleanliness (body parts)
AGORA TOCA DESCANSAR. SEE YOU NEXT DAY!!
DIA 2 – DAY 2
THE
BODY- REVISION – WILD ANIMALS
Imos continuar un pouquiño máis a ver se
controlades todiño. Estoy segura de que si, segurísima!!
1. VIDEO 5. Poñede este video para comenzar as tarefas de hoxe.
Body Parts Song for Kids - This is
ME! by ELF Learning - ELF Kids Videos Song
2. FICHA 5– SHEET 5 –
The body. Describing people. A primeira parte é
moi sinxela. Só tedes que colocar os nomes das partes do corpo no seu lugar
correspondente.
A segunda actividade é para pensar un pouco máis. Tedes
que ir arrodeando a opción correcta mirando polo debuxo da nena. Ollo ao piollo!!(PÁXINA 9)
Steve and Maggie Racing through a Wild Animal Safari | Learn English Kids in English funny stories
https://www.youtube.com/watch?v=tauBp7Nb4v8
4. FICHA 6 e 7 – SHEET 6 e 7–. As seguintes fichas só son de vocabulario. Son para que as teñades á man e que vexades cantos animaliños podemos observar. (PÁXINA 10, 11)
5. VIDEO 6: Antes de pasar coa seguinte ficha, veremos este video.
Animal Stories for Kids | Wild Animals from Steve and Maggie | English Stories by Wow English TV
https://www.youtube.com/watch?v=g-Klv7TNyfs
6. FICHA 8 – SHEET 8 – . Só tedes que coller unas tesoiras, recortar e colocar os nomes no seu lugar axeitado. (PÁXINA 12 )
7. FICHA 9– SHEET 9– Describindo un animal!!.
Fíxate nos exemplos e como o porquiño fala
del mesmo e cando é outro o que o describe. Agora tócache a ti contar destes
animais..(PÁXINA 13)
8. FICHA 10 – SHEET 10. Esta para os
afeccionados ás manualidades. Queredes ter un dado de animais?? So tedes que
pegar nunha cartolina para que teña máis consistencia e logo recortar e pegar. (PÁXINA 14)
DIA 3 – DAY 3
“WILD WILD ANIMALS”
E continuamos traballando cos animais salvaxes
que sei que vos gustan moito.
1. . FICHA 11– SHEET 11–Un momento para
escribir. Con calma e boa caligrafía. Teredes que escribir as frases nos sitios
axeitados..(PÁXINA 16)
1. FICHA 12 – SHEET
12.
Nesta ocasión teredes que completar esta ficha contando que animal é, onde vive
e o que come coma se fosedes vós cada un deses animaliños tan cuquis.( PÁXINA 17)
2.VIDEO 7 : Que vos parece volver a ver este video para refrescar a nosa memoria?
Animal Stories for Kids | Wild Animals from Steve and Maggie | English Stories by Wow English TV
https://www.youtube.com/watch?v=g-Klv7TNyfs
Ollo!! Agora é a quenda só para
os de 4º. Soamente aqueles de 3º que queiran probar sorte poden facer estas
fichas que veñen agora a ficha 12 e a ficha 13.
3 . FICHA 13
e 14– SHEET 13 and 14 – Esta ficha ten dúas
páxinas. Non o esquezades xa que as actividades están relacionadas. Prestade
atención.
1º Teredes que ler as descricions que aparecen na actividade 1 e emparellar
co animal que corresponda.
2º Logo teredes que colocar a
información das descricións no seu cadro correspondente e se podedes engadir
algo máis que saibades deses animais.
3º Lede o diálogo, lede con atención.
4º Coa información que aparece no diálogo teredes que escribir nos cadros
correspondentes
5º Agora so vos queda facer vós una descripción dun animal pero non
podedes dicir o seu nome.(PÁXINAS 18
e 19)
4 VIDEO 8 – Este video é incrible. Moi, moi chulo!!
The Pink Panther in "It's Pink, But Is It
Mink?"
5.
FICHA 15 – SHEET 15.
. (PÁXINA 20) E coma non, esta última é por puro pracer aos amigos
de colorear!!
NOTA:
Hai actividades dabondo para todos:
- Os que sempre queredes máis.
- Os que aceptades o que vos proponen.
- Os que axiña vos cansades
A disfrutar da fin de semana!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario