“TIK TOK
- TIME TO ENJOY ”
DAILY ROUTINES –
WHAT’S THE TIME - NUMBERS
Ola de
novo rapaces e rapazas.! Tempo para disfrutar!
Antes de nada queremos recordar a todos, rapaces e rapazas e tamén ás
vosas familias, que as actividades que se vos presentan están pensadas para
chegar a todos vós, para atender á diversidade que hai entre o noso alumnado e
polo tanto haberá tarefas para toda esa gran variedade.
Polo que cada un de vós fará aquelas tarefas que considere que é capaz de
levar adiante de maneira autónoma, ou coa nosa axuda, a das profes, que estamos
para calquera dúbida.
Isto está pensado para todos os gustos e
posibilidades:
Os
que sempre queredes máis
Os
que aceptades o que vos propoñen.
Os
que axiña vos cansades.
Como recomendación abride o blog para poder ir mirando os videos
e seguindo a orde pasiño a pasiño.
A ORDE ESTA SEMANA CAMBIA UN POUCO,, A VER SE VOS RESULTA MÁIS
SINXELO.
DAY 1 – EXPLICACIÓN E
FICHAS,
DAY 2 COAS
CORRESPONDENTES ACTIVIDADES
E POR ÚLTIMO DAY 3 E AS TAREFAS.
Vai ser unha semana interesante e... tamén divertida!!
Esta semana recordaremos as rutinas diarias, como
se expresa a hora e tamén recordaremos os números.
Como o vedes??
Recordade que aqueles que non tedes impresora, tedes dúas
alternativas, contactar co concello e que vos leven as fichas á casa ou como xa
sabemos que sodes uns grandes artistas, , ... poñede o número da ficha e as
respostas e logo… a debuxar rapaces e
rapazas!!
DIA 1 – DAY 1
https://youtu.be/gGr_wgNcndk
DAILY ROUTINES
- Imos empezar coma xa estades afeitos, cun video para arrincar con enerxía:
VIDEO 1 Brush your Teeth
Song for Kids + MORE Stories from Steve and Maggie | Free Speaking Wow English
TV
A nosa rutina diaria dende que espertamos ata
que remata o día.
Para os de 3º: isto é novo, aínda que xa
veredes que coñecedes xa a maioría das palabras, o resto, é o momento de
empezar a coñecelas. Pero non vos asustedes, imos ir pouco a pouco, e non vos esquezades que todo isto logo imos
apréndelo ben no cole…
E os de 4º? Que tal? Como ides coa
memoria?
2. Este video vos vai axudar a lembrar todo ese
vocabulario que tedes gardadiño nas vosas cabeciñas.
VIDEO 2 : Daily routines-
Routines- Learn english for kids-Educational videos-kids
3. Agora xa estades preparados para a faena,
collede lapis, sacudide a vosa cabeza e, imos aló:
FICHA 1 – SHEET 1–DAILY ROUTINES VOCABULARY. Antes de pasar á seguinte prestade atención ao
vocabulario. Buscade na vosa memoria e cando vexades que estades listos pasamos
á 2º ficha que é esta mesma pero muda. (PÁXINA 3)
FICHA 2 – SHEET 2 – Agora
sen mirar, intentade completar o vocabulario. Podedes facer os intentos que
necesitedes, así recordaredes moito mellor este vocabulario tan chulo.
Como
vos foi?? (PÁXINA 4)
Podedes intentar facela
noutro momento a ver se realmente sabedes todiño todo.
- VIDEO 3: Pinchade neste video antes de pasar á seguinte ficha: Kids vocabulary - My Day - Daily Routine - Learn English for kids - English educational vo
- FICHA 3 – SHEET 3 – Volvede a ver o video antes de completer esta ficha. Parádeo se o necesitades. Non é unha carreira e escribir nos leva un pouquiño. (PÁXINA 5)
Write Jim’s daily routines in order.
- FICHA 4 – SHEET 4. Como ides ? Ben, ben faciliña, para os que queren afianzar e non esquecer. Une as expresión co debuxo correspondente.(PÁXINA 6)
- VIDEO 4. Para descansar un pouco e divertiros aquí vos deixamos á Pink Panther.
Cleanliness
is Next to Pinkliness | Pink Panther and Pals
https://www.youtube.com/watch?v=Wg5ChyHn8o4&list=PLX3n3qblvibMy_zGQ3gOqJJQ3YK3WiN-1&index=18&t=0s
- FICHA 5– SHEET 5 Como xa estades afeitos esta ficha é para os que lles encanta colorear. Temos a Bart . (PÁXINA 7)
AGORA TOCA DESCANSAR. SEE YOU NEXT DAY!!
DIA 2 – DAY 2
WHAT TIME IS IT?
Imos seguir un pouco máis lembrando e
divirtíndonos.
1. VIDEO 5. Hoxe toca falar da hora. Así que comezamos con este video
para recordar.
Learn
to Tell Time #1 | Telling the Time Practice for Children | What's the Time? |
Fun Kids English
2. FICHA 6– SHEET 6 – Despois de ver o video faremos esta ficha.
A ver se recordamos como poner a hora. Adiante rapaces!! (PÁXINA 9)
3. VIDEO 6: Cinderella - What time is it? (Asking the Time) - Popular English story for Kids
https://www.youtube.com/watch?v=BBRtA5vQfWg
4. FICHA 7– SHEET 7– Esta non é difícil, nadiña. Teredes que colocar as accións no seu lugar e debuxar as agullas do reloxo según a vosa realidade (en condicións normais, non en confinamento). (PÁXINA 10)
è 5. VIDEO
7. .
[Time] What time is it? Time for breakfast. - Easy Dialogue - English video for
Kids
2. FICHA 8 – SHEET 8 – Para 4º, e quen se atreva de 3º. Recordando a hora. Prestade moita atención que igual pode confundirvos. (PÁXINA 11)
8. VIDEO 8. Simplemente prestade atención ao video para ter todo ben clariño.
Time and Daily Routines
https://www.youtube.com/watch?v=zHWtWOIn3RY
7. FICHA 9– SHEET 9 – Coma sempre, para os afeccionados a
colorear. Espero que vos guste.(PÁXINA
12)
(NON É NECESARIO ENVIAR O VOSO TRABALLO DAS
FICHAS PARA OS ARTISTAS AINDA QUE SE VOS APETECE COMPARTILO PODEDES MANDAR FOTO
DO RESULTADO)
DIA 3 – DAY 3
NUMBERS
Os números
están en todas partes: Na data, no nº das páxinas, cando contamos os cromos,
nos presos das cousas, nos arrodean aínda que non nos deamos conta e por iso
son importantes, porque forman parte do noso día a día.
A ver como
andades de memoria…
è 1.VIDEO 9 : Counting Numbers for Kids | Bedtime Stories from Steve and Maggie | Speaking Wow English TV | ESL
https://www.youtube.com/watch?v=aRFFriLr7Zs
2 . FICHA 10
e 11– SHEET 10 and 11-
Recordades ben os números??? Estas dúas fichas son para completar
(coidado co guión nos números que o precisen) , ter, usar cando dubidemos e
para gardar.(PÁXINAS 14 E 15)
3. VIDEO 10 – Quen se atreve a cantar?? Afinade ben a voz
e adianta rapaces e rapazas!!
DJ Count | Count to
100 | Jack Hartmann
4.
FICHA 12 – SHEET 12.
Terás que elixir axeitadamente entre os números .(PÁXINA 16)
5. FICHA 13. SHEET 13 – Tempo
para escribir os números, pouco a pouco. Non é necesario facer todo dunha vez.
Se vos cansades deixádea para máis tarde. (PÁXINA 17)
6. FICHA 14. SHEET 14 – Esta
pode que nos leve un pouquiño máis. Como andades de cálculo? Probade a facela
sen mirar polo vocabulario. (PAXINA
18)
7.
FICHA 15- SHEET 15 – Recordade que a última é para os afeccionados a colorear.
Creo que vos vai gustar. (PÁXINA
19)
8.
VIDEO 11 – Este último vai de regalo para que pasedes un bo momento. Espero que vos guste.
Wrong Number | Funny Clips | Mr Bean Official
Wrong Number | Funny Clips | Mr Bean Official
A disfrutar da fin de semana!!
NOTA:
Recordade:
As actividades son orientativas e podedes repartir as tarefas, non é
necesario que fagades todo xunto. Vós e as vosas familias decidides.
Hai actividades dabondo para todos:
- Os que sempre queredes máis.
- Os que aceptades o que vos proponen.
- Os que axiña vos cansades
MOITO ÁNIMO! SODES UNS CAMPEÓNS!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario