Para 1º son as actividades da 1 ao 6. A partir da 7 son actividades propias de 2º (pero os de 1º podedes facelas tamén se vos atrevedes e vos apetece).
Recordade: As actividades son orientativas e podedes repartir as tarefas, non é necesario que fagades todo xunto. As familias decidides.
Se non podedes imprimir podedes facer as actividades de escribir nun folio ou nunha libreta, no que teñades. Non hai que copiar os debuxos, poñemos o número da ficha e escribimos (ou debuxamos ou o que se pida) as respostas. Non quedarán tan “escolarmente” ordenadas pero seguro que vos quedarán preciosas igualmente, sodes uns artistas.Non esquezades que os vídeos son fundamentais para aprender a correcta pronunciación das palabras (HAI QUE VELOS VARIAS VECES NA SEMANA E REPETIR, REPETIR E REPETIR AS PALABRAS)
1. Vídeo de presentación. Mira a Steve facendo a árbore da súa familia (FAMILY TREE). É para mirar, repetir con Steve e desfrutar.
Agora toca repasar o vocabulario: escoita, repite e mira cómo se escriben as palabras:
2. FAMILY TREE (WORKSHEET 1). Label the family tree. Escribe as palabras no seu lugar. Se non te acordas como son, volve ver o vídeo.
3. FAMILY TREE (WORKSHEET 2, páx 4). Completar as frases. É unha ficha da páxina https://en.islcollective.com/
Non precisas imprimila, podes facela on line seguindo as instruccións que están baixo a imaxe da ficha (non precisas ningún correo e a páxina mándame a ficha automáticamente)
4. Make your family tree: Volve mirar as árbores familiares dos videos e da ficha. Nun folio, nunha cartolina, no ordenador… (cada un como quera) fai a túa árbore familiar. Ponlle de título “MY FAMILY TREE”, pon as fotos da túa familia ou debuxa, escribe debaixo quen son para ti (vocabulario da familia), e os seus nomes.
5. Imos repasar os números (para os de 2º) e aprender algúns novos (para os de 1º). Contamos do 1 ao 20. Mira o video e repite
6. E despois de repetir moito toca aprender unha canción, a cantar e bailar!
7. Practicamos o vocabulario da casa. Ver, escoitar e repetir.
8. PARTS OF THE HOUSE (WORKSHEET 3, pax 5) Escribe as palabras no sitio correcto
9. Mira este video e presta atención a onde está a familia.
10. Mira outra vez o video e escribe as respostas dos personaxes. (WORKSHEET 4, pax 6)
11. Where’s the family? Onde está a familia. Escribe as frases (WORKSHEET 5, pax 7)
12. E agora unha canción tonta para rematar, para cantar, para bailar e para ensinarlle aos irmáns pequenos.
1.Watch the video
( From: Steve and Maggie Wow English TV, https://www.youtube.com/watch?v=VvrG4JguNQk)
Watch, listen and repeat
(From: English SingSing, https://www.youtube.com/watch?v=FHaObkHEkHQ)
2.FAMILY TREE (WORKSHEET 1). Label the family tree and write.
3.FAMILY TREE (WORKSHEET 2). Complete. This sheet is from https://en.islcollective.com/
If you want to do it on line, follow these instructions:
4. Make your own family tree.
5. Numbers revision.Watch listen and repeat.
(From: Mapel Leaf Learning https://www.youtube.com/watch?v=aqIa6iYfyJ4)
6. Let's sing! My family and me!
(from: ELF Kids videos, https://www.youtube.com/watch?v=GiRUF7hvWuM)
7. The house. Watch, listen and repeat.
(from: https://www.youtube.com/watch?v=1lqZmMu5wkk)
8. PARTS OF THE HOUSE (WORKSHEET 3). Write the words in the correct place.
9. Watch the video, where is mum? and dad?
(from: English Singsing, https://www.youtube.com/watch?v=_0Bys1iEZdc)
10. Watch the video again and write the answers. (WORKSHEET 4)
11. Where’s the family? Write the sentences (WORKSHEET 5)
12. And now a silly song to learn, sing and dance with all your family!
(from: https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk
TEDES MÁIS PROPOSTAS DE TRABALLO SOBRE NAS ACTIVIDADES DE 3º E 4º, AO MELLOR APETÉCECHE FACER ALGUNHA DELAS.
HAVE A NICE WEEK!
No hay comentarios:
Publicar un comentario