26 abr 2020

HOME SWEET HOME - 3rd and 4 th ACTIVITIES




3º e 4º
SEMANA 27 - 30 ABRIL
“HOME SWEET HOME”
THE HOUSE -  THERE IS / THERE ARE - ABILITIES
Ola de novo rapaces e rapazas.! Fogar doce fogar!

“HOME, HOME, SWEET, SWEET HOME,
BE IT EVER SO HUMBLE, THERE'S NO PLACE LIKE HOME.”
  
Non hai mellor lugar que o noso fogar. E coma non, é momento de lembrar e refrescar a nosa memoria.. Será fantástico, con algunha sorpresa e… tamén divertido!!

Esta semana temos un festivo ainda que o traballo está repartido para facer en tres veces para que vos resulte máis levadeiro. Recordade que calquera das tarefas son suxerencias para traballar o que xa tedes aprendido e se vos parece moito podedes reducir e deixar algunhas.
Isto está pensado para todos os gustos:
Os que sempre queredes máis
Os que aceptades o que vos propoñen.
Os que axiña vos cansades.


Recordade que  aqueles que non tedes impresora, como xa sabemos que sodes uns grandes artistas, , ... poñede o número da ficha e as respostas e logo…  a debuxar rapaces e rapazas!!

DIA 1 – DAY 1

1.    Imos empezar coma xa estades afeitos, cun video para arrincar con enerxía:
VIDEO 1: Welcome to my house (English Dialogue) - Educational video for Kids
Presentación das habitacións e o que se fai nelas.
Que tal? Como ides coa memoria?
2.    Imos á FICHA 1SHEET  1 - parts-of-the-house-and-furniture 1 (páxina 5)
(podedes facela directamente no ordenador ou imprimila, e con tranquilidade)


  1. VIDEO 2: Learning the Bedroom - Vocabulary for kids (seguro que o sabedes todiño!!)
(aínda que ides escoitar  e ver closet  neste video vós o coñecedes coma wardrobe)
4.    VIDEO 3: English Bedroom Vocabulary Flashcards For Children To Learn And Study English Language
5.    Agora xa está todo máis que sabido,, non si?
FICHA 2- SHEET 2  –  parts-of-the-house-and-furniture 2 (páxinas 6)



DIA 2 – DAY 2

THE HOUSE - THERE IS / THERE ARE
Imos seguir un pouco máis lembrando e divirtíndonos.
1.    FICHA 3 – SHEET 3  furniture vocabulary (páxina 7)

2.    FICHA 4 – SHEET 4 –“messy room prepositions” (páxina 8)

  1. Imos ver outro video antes de poñernos á faena. Como andades de voz??
VIDEO 4: My room vocabulary song in English for kids. Furniture, pets, objects. Learning songs.
  1. FICHA 5 - SHEET 5- my favourite place at home (páxinas 9)
  2. FICHA 6SHEET 6 - JIGSAW PUZZLE (THE HOUSE) páxinas 10 e 11)
Esta última é opcional, para aqueles que lles guste colorear, recortar, pegar.
Tedes dous crebacabezas a elixir, eu non fun quen de decidir, porque as dúas opción me parecen bonitiñas.
O primeiro que tedes que facer é decidir se vos apetece preparar un crebacabezas.
Se a resposta é que si aquí vos deixo os pasos:
1.    Colorear a casa que vos guste máis.
2.    Pega con coidado e moi ben a ficha coloreada nun cartón, unha Caixa de galletas ou algo polo estilo ou nunha cartolina se tedes algunha por casa.
 

Pega con coidado e moi ben a ficha coloreada nun cartón, unha Caixa de galletas ou algo polo estilo ou nunha cartolina se tedes algunha por casa.
3.    Deixa secar ben.
4.    Recorta con coidado seguindo as liñas.
5.    Xa tes un crebacabezas para xogar ou para regalarlle a alguén!!!

(NON É NECESARIO ENVIAR O VOSO TRABALLO, AINDA QUE SE VOS APETECE COMPARTILO PODEDES MANDAR FOTO DO RESULTADO)

DIA 3 – DAY 3

ABILITIES – CAN / CAN’T

           E ainda que estamos na casa podemos facer moitísimas cousas. So necesitamos un pouquiño de imaxinación e veredes que vos ides sorprender!!

1.    Recordando non hai lugar ao erro. Imos primeiro ver este video antes de poñernos á faena.
VIDEO 5 : Action and Activities flashcards | What I can do | by BabyA Nursery Channel
2.    Agora toca comprobar canto recordades e que habilidades tedes.
FICHA 7 –  SHEET 7 . FICHA 7 - can-expressing-ability (páxina 12)


3.    VIDEO 6 - Sports, actions and Can/Can't
4.    FICHA 8 –  SHEET 8 - actions verbs infinitive ing form (páxina 13)

5.    VIDEO 7 What can you do? (US version) Vos apetece cantar???
6.    FICHA 9 – SHEET 9– I can do at home ( a ver cómo se vos da isto de escribir, de seguro que fenomenal) (páxina 14)

7.    FICHA 10 – SHEET 10 – SÓ SE VOS APETECE. Estes MInnions o dan todo, todiño!!CAN YOU DO IT?? (páxina 15)

NOTA:
Recordade:
As actividades son orientativas e podedes repartir as tarefas, non é necesario que fagades todo xunto. Vós e as vosas familias decidides.
Hai actividades dabondo para todos:
- Os que sempre queredes máis.
- Os que aceptades o que vos proponen.
- Os que axiña vos cansades

MOITO ÁNIMO! SODES UNS CAMPEÓNS!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario